اتو بخار فکر 2800 وات Forte Fakir

  • بخار دهی عمودی 
  • توان 2800 وات 
  • قابلیت تنظیم بخار 
  • سیستم ضد چکه 
  • سیستم ضد رسوب 
  • تمیز کردن خودکار 
  • بخار پیوسته 35گرم 
  • جنس کفی سرامیکی 
  • بخار لحظه ای 140 گرم 
  • ظرفیت مخزن 400میلی لیتر 
ادامه مطلبShow less
2,249,000 تومان بدون مالیات
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی
رنگ
آخرین موجودی 2 قلم
مرجع:
Forte Fakir
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات
عنوان اصلی محتوا: اتوبخار فکر مدل Forte
معرفی اتوبخار فکر مدل Forte


انسان ها در طول زمان و با گذشت سال ها، به آراسته بودن لباس های خود اهمیت بیشتری دادند. این امر در سال های اخیر بسیار بیشتر شده است. آراستگی لباس یکی از مهم ترین مواردی است که باعث افزایش قدرت شخصیت و اعتماد بنفس افراد برای شرکت در مجالس و گروه های اجتماعی می شود. با پیشرفت علم و فناوری در سال های اخیر و روی کار آمدن وسایل برقی با کیفیت و با دوام، افراد می توانند به راحتی با استفاده از دستگاه هایی نظیر اتوبرقی و اتوبخار که دارای انواع پرسی یا دستی، آراستگی لباس های خود را به حداکثر برسانند. اتو وسیله ای است که برای صاف کردن و از بین بردن چین و چروک های لباس و پارچه ها به کار می رود. با توجه به اهمیت کارکرد اتو برای افراد، این وسیله یکی از وسایلی است در خانه بسیار حائز اهمیت است.

شرکت های مختلفی در ساخت اتو فعالیت داشتند که در ادامه به معرفی یکی از معتبرترین اتوهای بخار ساخت شرکت فکر خواهیم پرداخت.

شرکت فکر در سال 1933 در کشور ترکیه تاسیس شد و از همان ابتدا فعالیت خود را در زمینه ی تولید محصولا ت برقی آغاز کرد. این شرکت که از معروف ترین شرکت های ترکیه ای و جهانی است، ابتدا کار خود را در ترکیه آغاز کرد و پس رونق یافتن محصولات این شرکت و بخاطر کیفیت بالای دستگاه های برقی ساخت شرکت فکر، حوزه ی فعالیت این شرکت به خارج از مرز های ترکیه نیز ادامه پیدا کرد، به گونه ای که امروزه، شرکت فکر از برترین شرکت هایی است که در زمینه ی تولید محصولات الکتریکی فعالیت دارد. اتوبخار مدل Forte یکی از محصولات شرکت فکر است که در ادامه درمورد توانایی و قابلیت های آن توضیحاتی خواهیم داد.

نمای کلی  اتوبخار قکر مدل Forte
کارایی و توان موتور

یکی از نشانه های وسیله ی برقی ارزشمند، داشتن موتور قدرتمند می باشد. شرکت فکر با بکارگیری موتور 2800 واتی در ساختار اتوبخار مدل Forte، باعث شده که افراد به راحت ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان، سخت ترین و عمقی ترین چین و چروک ها را از بین ببرد.

موتور قدرتمند این دستگاه، علاوه بر اینکه بر قدرت بخاردهی آن تاثیر می گذارد و باعث می شود که دستگاه با راندمان بیشتر بخاردهی کند، بلکه مصرف انرژی کمتری داشته و از نظر مصرف انرژی نمره ی بسیار خوبی دریافت می کند.

 نمایی از بخش عقبی اتوبخار قکر مدل Forte
توان بخاردهی اتوبخار فکر مدل Forte

زمانی که صحبت از اتوبخار می شود، اولین مسئله ای که وجود دارد، میزان بخاردهی دستگاه می باشد، در واقع این میزان بخاردهی دستگاه است که نشان می دهد یک اتوبخار به چه مقدار ارزشمند است. اتوبخار فکر مدل Forte دارای دو قابلیت بخاردهی لحظه ای و پیوسته می باشد که باعث بیشتر شدن کارایی دستگاه می شود. قدرت بخاردهی پیوسته ی دستگاه، حدود 35 گرم در دقیقه و قدرت بخاردهی لحظه ای آن حدود 140 گرم در دقیقه می باشد. قدرت بخاردهی لحظه ای قوی این دستگاه باعث شده تا این اطمینان را به افراد بدهد که سخت ترین و عمقی ترین چین و چروک ها را از بین ببرد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به سیستم بخاردهی عمودی و قابلیت تنظیم بخار و حرارت اشاره کرد. اتوبخار فکر مدل Forte دارای سیستم ضدچکه می باشد که به افراد اطمینان می دهد که دستگاه هنگام کار هیچگونه لکه ای روی سطح لباس یا پارچه ایجاد نمی کند. جنس کفی اتوبخار از سرامیک می باشد. جنس سرامیکی این اطمینان را به افراد می دهد که هنگام کار روی سطح لباس نچسبد و حرکتش روان باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Forte Fakir
نظرات
بدون نظر
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
سرخ کن اینسکی مدل IS AF002 سرخ کن اینسکی مدل IS AF002
دوست داشتن
ناموجود
7,800,000 تومان
  • تایمر 
  • قابلیت تنظیم دما
  • توان 1500 وات 
  • ظرفیت 10 لیتر 
  • نمایشگر دیجیتالی 
  • دارای 9 برنامه پخت 
  • قابلیت جوجه گردان- هواپز-سرخ کردن بدون روغن-توستر- کیک پز-پیتزا پز- میوه خشک کن- پخت تنوری...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم